Waarschuwingen op Android

RitMeterAndroid, Applicatie, Nieuws, RitMeter, Technologie

Vorige week hebben wij de nieuwe versies van RitMeter gelanceerd voor onze iOS en Windows Phone gebruikers. In deze nieuwe versie hebben wij een nieuwe functie toegevoegd: “waarschuwingen”. In de nieuwe versie van RitMeter voor de Android zit deze nieuwe functie nu ook ingebouwd. Ook de Android gebruikers ontvangen nu een melding bij stilstand. De RitMeter app voor Android is hiermee opgewaardeerd naar versie 2.1.34.

Waarschuwingen

Veel gebruikers hebben namelijk gevraagd om de mogelijkheid om gewaarschuwd te worden om een rit af te sluiten. Deze nieuwe functie hebben wij nu ingebouwd in RitMeter. Onder het kopje instellingen vind u nu ook de mogelijkheid om gewaarschuwd te worden. U kunt daarbij aangeven na welke tijdseenheid u gewaarschuwd wilt worden. Standaard krijgt u een waarschuwing als u bijna 10 minuten niet vooruit bent gekomen. Stelt u de waarschuwingstermijn dus niet te snel in, want dan krijgt u in de file of voor een hardnekkig stoplicht al een waarschuwing.

De functionaliteit is een aangename toevoeging aan de RitMeter app. Mocht u haast hebben en snel uit uw auto stappen, dan zult u na het verstrijken van de ingestelde de tijd automatisch een melding ontvangen dat RitMeter nog actief is en heeft gedetecteerd dat u stilstaat. Op deze manier kunt u alsnog uw vergeten rit tijdig beëindigen.

Kilometerregistratie

Wij wensen u veel plezier met deze nieuwe functie die het registreren van kilometers en ritten weer een beetje makkelijker maakt.

Android gebruikers worden niet vergeten!

Door het toevoegen van deze functionaliteit aan de Android versie van RitMeter willen wij u laten zien dat we ons ook om de Android gebruikers blijven bekommeren. Daarom dat deze gebruikers nu ook beschikken over de waarschuwing bij stilstand die sinds 30 November in elk van de RitMeter apps is te vinden. Tevens zijn er verdere verbeteringen voor Android onderweg, volg ons en blijf op de hoogte.

Testen en feedback

Uiteraard is uw feedback voor ons van groot belang. Vandaar dat wij graag van u zouden vernemen wat uw meningen en ervaringen zijn betreffende deze nieuwe functionaliteit. Feedback kunt u achter laten: op deze blogpost, via het contactformulier, Facebook, Twitter of LinkedIn.