Het gaat goed met RitMeter

Rob Android, Apple iPhone, Applicatie, Nieuws, RitMeter, Technologie, Windows Phone 7

Het gaat goed met RitMeter. Steeds meer mensen weten de app te vinden en gebruiken die op zeer regelmatige basis. Het aantal ritten wat we per dag registreren kent een sterke groei, waarbij alle drie de platformen Android, iPhone en Windows Phone goed vertegenwoordigd zijn.

Service waarderen

Wat belangrijk is voor de continuïteit van ons bedrijf is dat ook steeds meer mensen onze service waarderen en een abonnement afsluiten. Daar zijn we uiteraard heel blij mee, want daardoor kunnen we ook de mensen en de infrastructuur opzetten om een geweldige service voor u te realiseren.

Klachten serieus

Het leuke van steeds meer klanten is ook dat we steeds vaker wensen en problemen te horen krijgen. De wensen worden door ons beoordeeld en op het ontwikkel pad van de RitMeter app gezet. De problemen worden door ons zeer serieus genomen en die proberen we direct of zo snel als mogelijk op te lossen. Gezien de vele, soms heel verbaasde, reacties van de gebruikers wordt dit zeer goed gewaardeerd.

Rit kwijt

Toch zijn alle problemen niet altijd in een keer op te lossen. Sommige problemen kunnen we eenvoudigweg niet reproduceren en dat vinden we niet fijn. Dat zijn puzzels die onopgelost op tafel blijven liggen. Je kijkt er iedere keer naar en je probeert iedere keer weer een nieuwe oplossing.
Een van die puzzels was dat mensen soms een rit “kwijt” raakte. Die rit stond dan niet meer op hun telefoon. Dat zijn puzzels die we absoluut opgelost willen hebben omdat het de kern van onze app is, het goed registreren van ritten. Het grote voordeel van het groeien van het aantal gebruikers is dat je daarmee soms een bepaalde trend herkent en “opeens” dan een oplossing ziet. Dat “opeens” is meer een vorm van opluchting dan van snelheid, om duidelijk te zijn.
Wij denken dan ook dat we met de nieuwe versie die afgelopen week in de marktplaatsen is verschenen, weer een probleem te hebben opgelost. Met deze nieuwe versie moet ons registratie programma weer verder verbeterd zijn en waarschijnlijk ook nog iets sneller.

Up-to-date

Breng uw app up-to-date en download de laatste versie in uw eigen marktplaats.

Wensen, ideeën of klachten

Mocht u wensen, ideeën of klachten hebben, weet dan dat wij dit zeer serieus nemen. Vertel ze ons en stuur uw commentaar naar info@simoso.nl . Wij werken dagelijks aan de kwaliteit van onze RitMeter app om het registreren van ritten zo snel en zo nauwkeurig mogelijk te krijgen.

Wij wensen u veel plezier met de nieuwe versie.