Vandaag publiceren wij de nieuwste en beste versie van RitMeter, die wij ooit gemaakt hebben. Met deze tekst die wij bij iedere Apple of Google bijeenkomst horen, wou ik ook eens beginnen. Bij deze . . .
Ja, wij hebben een nieuwe RitMeter versie voor jullie. Natuurlijk is deze weer beter dan de vorige. In bijgaand stuk meer uitleg over deze versie.
In mijn vorige weblog, RitMeter en IOS 12, vertelde ik al dat met de komst van het nieuwe besturingssysteem van de iPhone, IOS versie 12, er een spontaan probleem was ontstaan in onze RitMeter applicatie.
Sommige gebruikers ervaren soms een probleem
Bij sommige gebruikers gebeurde het soms dat RitMeter spontaan werd afgesloten tijdens het registreren van een Rit. Dat is vervelend en dat is ook niet de kwaliteit die wij willen leveren. Het probleem is alleen dat het bij sommige gebruikers is en dat het soms optreedt. Ook ik was een van de “gelukkige” gebruikers waarbij dit probleem zich voordeed. Het is mij, net als de rest van de mensen, niet gelukt om helder te krijgen wanneer het probleem optreedt. En helaas in de computertechnologie, als we het probleem niet kunnen vinden, dan kunnen wij het ook niet oplossen. Wat nu?
Kwaliteit is belangrijk
Wij vinden kwaliteit belangrijk en hadden er dan ook flink de smoor in dat wij het probleem niet kunnen vinden of traceren. Maar wij zijn ons wel bewust van het feit dat een kilometerregistratie goed moet zijn. Je moet daar niet over twijfelen want dat is niet uit te leggen.
Daarom heeft ons team van ontwikkelaars, gezocht naar een oplossing om toch van dit probleem af te komen. En, het is ze gelukt, ze hebben een zogenaamde “work around” gevonden, waarmee u gewoon weer ongestoord kilometers kan blijven registreren.
Build 142, de beste ooit :-), is vanaf vandaag beschikbaar in de app store en deze kan geïnstalleerd worden.
Heel veel plezier met deze nieuwe versie. Leuker kunnen wij het niet maken, makkelijker wel!