Na een weekend vol ‘ellende’ voor onze iOS 8 gebruikers die GPS problemen ondervonden sinds het updaten naar v2.2.6, kunnen wij u nu melden dat dit probleem is opgelost in de nieuwe update v2.2.7.
Let op!: Als u een getroffen gebruiker bent, dient u de onderstaande instructie te volgen om correct te updaten naar v2.2.7.
Updaten van RitMeter:
- Ga naar de App Store
- Klik op Updates en update RitMeter naar versie 2.2.7 (Open de app nog niet!)
- Druk dan op de Home knop en ga naar Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen -> RitMeter
- Hier heeft u twee mogelijke keuze’s, selecteer: [“Altijd”]
- Nu heeft u RitMeter weer ‘tot leven gewekt’, u kunt vanaf dit punt weer normaal gebruik maken van de RitMeter app.
Mocht u toch nog enige problemen ondervinden, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met de RitMeter klantenondersteuning (Contactformulier). Daar wordt u vervolgens alsnog op weg geholpen.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.