Afgelopen week en afgelopen weekend zijn er weer nieuwe versies verschenen van RitMeter voor het Windows Phone platform. Om alle Apple gebruikers gerust te stellen: we zijn begonnen aan de nieuwe versie voor iPhone en maken goede vorderingen.
In deze nieuwe versies zijn een aantal veranderingen en verbeteringen doorgevoerd om RitMeter sneller, nauwkeuriger en makkelijker te maken. Laten we eens kijken:
Data verkeer bug opgelost
We hebben van een aantal gebruikers gehoord dat RitMeter soms vreselijk veel data leek te verbruiken. Veel is dan > 100 Mb er maand. Dat vinden wij te veel.
Dit probleem bleek na onderzoek reëel te zijn en is ondertussen opgelost. We hadden een synchronisatie probleem tussen de RitMeter App en de RitMeter Server. Dat probleem is nu verholpen.
Route informatie punten
Het aantal route informatie punten hebben we in de nieuwe versies teruggebracht. Dat wil zeggen we hebben het aantal punten verlaagd, waardoor de route op de kaart iets grover wordt weergegeven. De route informatie is ondersteunend aan het gebruik maar hoeft niet heel nauwkeurig. Het aantal route informatie punten was heel hoog en daardoor hadden we veel data verkeer. Om tijdsverlies door synchronisatie van gegevens te verkleinen hebben we het aantal punten teruggebracht. Het gevolg daarvan is dat de RitMeter app sneller reageert en afsluit.
Excel rapportages
De Excel Rapportage module op de RitMeter website hebben we sterk verbeterd. Deze module kon niet hele grote hoeveelheden data verwerken en was niet heel snel. Dat hebben we nu sterk verbeterd om onze bedrijfsklanten sneller en makkelijker te laten rapporteren.
We hebben daarbij ook de rapportage zelf aan gepast. De belangrijkste verbetering is dat het adres nu gescheiden is waardoor het veel makkelijker is geworden om te filteren. U heeft hiermee veel meer mogelijkheden gekregen om uw data te bewerken voor facturatie of analyse.
Conclusie
Deze nieuwe versies bieden dus weer veel verbeteringen en wij hopen dat u daar blij mee bent.