Er is afgelopen vrijdag een nieuwe versie van RitMeter verschenen in de Apple App Store. Deze versie 2.1.3.1 moet de problemen oplossen voor de gebruikers van een iPhone 4 en 4S die iOS 7 hebben geïnstalleerd.
De iPhone 4 en 4S gebruikers hadden last van een haperende RitMeter App die vastliep of niet af te sluiten was. Hierdoor konden zij niet hun ritten registreren en ondervonden zij behoorlijk wat problemen. Wij bieden onze excuses dan ook aan voor de overlast die hierdoor veroorzaakt is. De oorzaak ligt, naar alle waarschijnlijkheid, in een geheugenprobleem op deze toestellen met RitMeter. Wij hebben dat met de nieuwe update verholpen en deze kan dan ook geïnstalleerd worden.
Voor het installeren van de nieuwe versie is het belangrijk om de vorige versie in zijn geheel te verwijderen. U kunt daarna rustig de nieuwe versie van RitMeter installeren vanuit de Apple App Store. Na het inloggen worden al uw gegevens weer gesynchroniseerd van de RitMeter.nl website met uw toestel. De problemen moeten dan voorbij zijn,