Een aantal van onze gebruikers met een Apple iPhone ondervinden momenteel problemen met RitMeter. Het is een klein aantal, maar aangezien de app crasht, is dit voor die mensen een heel vervelend probleem.
Wij zijn keihard bezig om te kijken hoe we dit probleem op kunnen lossen. We hebben versie 2.14 voor iPhone van RitMeter terug getrokken van iTunes en versie 2.13 opnieuw geplaatst omdat daarmee de problemen het minst zijn. In deze 2.13 versie zit nog de “oude” synchronisatie methode met de RitMeter server. Dat betekend voor de iPhone gebruikers dat zij de RitMeter app niet even snel (met dubbelklikken) moeten “killen”. De synchronisatie van de gegevens wordt dan namelijk onderbroken wat tot verschillen leidt.
Wij vinden het buiten gewoon vervelend voor die gebruikers die getroffen worden door dit probleem. We zijn met man en macht bezig om het probleem helder te krijgen en op te lossen. Zodra we dit duidelijk hebben en getest dan zullen we een nieuwe versie van RitMeter voor de iPhone plaatsen.
Het is ons belangrijkste doel om RitMeter op alle drie de platformen die we ondersteunen, Android, iPhone en Windows Phone, zo robuust als mogelijk te krijgen. We hebben daar dit jaar al hele grote stappen in gezet maar we zijn nog niet tevreden. De problemen met de iPhone geven ook aan dat we hier nog verder in kunnen en willen verbeteren. De andere platformen geven geen problemen en zijn stabiel.
Wij vragen nog even uw geduld tot dat wij dit probleem hebben opgelost. Onze excuses voor het ongemak.