RitMeter werk in uitvoering

Android gebruikers opgelet

RobAndroid, Mijn RitMeter, Nieuws, RitMeter, RitMeter.nl, Technologie

Als app-bouwer hol je soms achter de feiten aan. Dat wil je niet maar soms gebeurt dat gewoon. Ook ons overkomt dat wel eens.  Met het uitkomen van Android versie 12 hebben wij hard gewerkt om de veranderingen door te voeren in onze RitMeter app. Dat is goed gelukt. Versie 2.4.4. is weer helemaal up-to-date. Maar . . .

Update jouw mobiel

Toch zijn er problemen ontstaan afgelopen weken. Wij hadden onvoldoende oog voor het feit dat niet alle gebruikers van het Android besturingssysteem hun apps niet of te laat “updaten”. Hierdoor zijn er afgelopen weken problemen ontstaan bij een beperkt aantal van onze gebruikers. De symchronisatie tussen de telefoon en de RitMeter server is bij een aantal gebruikers uitgevallen, waardoor de gegevens niet meer synchroon zijn. Hierdoor konden problemen onstaan, waaronder het niet meer opstarten van RitMeter app.

Wij willen dus alle gebruikers van RitMeter op het Android besturingssysteem oproepen om hun app te vernieuwen (update) voor versie 2.4.4. Voordat u dit doet is het verstandig om even te kijken op de RitMeter website onder “Mijn RitMeter” of de gegevens gelijk zijn. Als ze gelijk zijn, top! Dan kunt u gewoon een update draaien. Maar . . . als de gegevens niet gelijk zijn, dan is het verstandig om contact op te nemen met info@ritmeter.nl. Wij helpen u graag om ervoor te zorgen dat de kilometerregistratie goed blijft werken.

Daarnaast natuurlijk de tip: draai altijd de update van RitMeter.

Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar

Namens het hele team wens ik jullie allemaal een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar, waarin wij weer heel veel ritten mogen maken.

Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker!