Simoso introduceert vandaag de iPhone versie van RitMeter, de kilometer registratie applicatie voor zakelijke gebruikers. Sinds de introductie van RitMeter in 2010 zijn er al ruim 3.000.000 kilometers met de applicatie geregistreerd en zijn we al weer toe aan de zesde grote update van de applicatie.
Kleine bekende fout
Er zit nog een kleine bekende fout in het aanmeldscherm van de RitMeter APP voor de iPhone, die pas bekend werd na het plaatsen in iTunes. De aanmelding gaat goed, u ontvangt ook gewoon een registratie email (bij een nieuwe aanmelding), alleen het aanmeldscherm wordt door in fout in de software niet afgesloten om door te gaan met het openen van de RitMeter APP. We zijn druk bezig om dit probleem te verhelpen en een nieuwe update in te dienen bij Apple. Om nu toch gebruik te maken van RitMeter is er een heel er simpele oplossing. Nadat u bent aangemeld bij de RitMeter server, blijft het scherm “Aanmelden RitMeter Server…” staan. Na ongeveer 10 seconden sluit u de RitMeter APP af doormiddel van Home. Vervolgens dient u de APP geheel te sluiten door 2x op Home te drukken en daarna de RitMeter APP vasthouden tot het kruis om de APP af te sluiten verschijnt. Klik op het kruis. Vervolgens start u RitMeter en zal de APP gewoon opstarten.